Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




"Tidak masuk akal" or TAK ada AKAI...

ZAHID HILANG AKAL!!!

Kenyataan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Zahid Hamidi menghalang pegawai Pusat sertai mesyuarat anjuran kerajaan negeri Perak disifatkan sebagai tidak masuk akal.

Kenyataan itu juga melambangkan Zahid tidak sedar lagi walaupun kekalahan bertalu-talu dialami oleh Barisan Nasional (BN) khasnya di Kuala Terengganu.



Apa yang boleh aku tafsirkan ialah manusia yang mula cakap merepek dan melalut ni memang dah tak panjang umur nya.Apa punya gila menteri tak sedar diri sorang ni yang aku rasa bodoh tahap level berapa pun tak tahu sampai boleh keluarkan kenyataan BODOH macam tu.Apakah pak menteri sorang ni lupa KEKALAHAN BN kat K.T baru-baru merupakan satu isyarat JELAS rakyat pada UMNO/BN.Sedarlah wahai pemimpin UMNO/BN anda tidak diperlukan lagi...ada tak GUNA,takde lagi BAIK!!!

Kalau dari kalangan orang UMNO sendiri dah cakap yang parti cap Keris ni dah hilang tajamnya,hilang taringnya jadi apa relevennya lagi...Hanya hang ni je yang tak sedar diri kot...Mungkin hang pun dapat peranan yang sama macam Ezam kot..nak porak perandakan PAKATAN RAKYAT dengan mendedahkan KEBODOHAN DIRI SENDIRI...Itu pun hang tak sedar ke????

So buat ZAHID....QUIET!!!Sbb apa yang hang cakap memang BODOH,budak TADIKA kemas lagi PANDAI dari hang!!!

2 comments:

Isa berkata...

Sya,

"Apa yang boleh aku tafsirkan ialah manusia yang mula cakap merepek dan melalut ni memang dah tak panjang umurnya"

Harap masin mulut hang, boleh ada PRK di Perak pula yea... huish... kaya ler orang2 Perak nanti... cam kat KT tu...

sya berkata...

aku harap macam tu gak...boleh berkampung kat perak pulak...