Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Ketika pemimpin Bn terkapai - kapai Anwar sudah bertemu pemimpin dunia

Isu Gazza amat menyakitkan, malangnya isu ini lambat diselesaikan kerana kelemahan pemimpin dunia. Ramai yang hanya berani berkokok di dalam negara kerana takutkan 'penjaga' Regim Zionis iaitu Amerika Syarikat.

Ketika Umno masih sibuk mengumpul dua tiga kerat penyokong untuk berhimpun di Kedutaan Palastin di KL dan pada masa yang sama jaguh demo Umno Khairy Jamaluddin pula mencadangkan jangan dicukai bagi syarikat yang igin mengampu dengan menyalurkan 'derma' Palastin melalui Umno. Ketika yang sama tiba tiba penyokong Bn yang malas membaca hanya menyokong ikut sahaja terkeliru dengan pertengkaran mulut antara anak muda Palastin yang ikut berdemo dengan pihak kedutaan yang meminta mereka menurunkan gambar pemimpin Hamas.

Ketika pemimpin yang beragama Islam di Malaysia sibuk mengeluarkan kenyataan retorik (berkokok dalam reban sendiri ) yang seolah pro Islam Melayu untuk meraih undi di PRK K.Terengganu. Ketika yang sama juga Datuk Seri Anwar Ibrahim telah pun bertemu pemimpin dunia untuk membincangkan masalah Palastin. Anwar yang sememangnya di segani di perbagai peringkat ialah antara insan yang mampu membuat dua kuasa (Islam dan Barat) duduk berbincang demi keamanan dan kebaikan sejagat.

sila baca

AMBIL DARI :Perjuangan adalah perlaksanaan kata - kata

0 comments: