Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




UMNO MUDAH LUPA!!!!

Cerita dibawah aku dapat dalam ruangan komen..bagi aku ada kebenarannya...so sama-sama kita baca!!!!Blogger


broooo... berkata...

budaya umno tetap tak akan berubah walaupun telah diberi masej keras pd PRU12 yg lepas...

rasuah & ugutan menjadi senjata utama, disamping mengekploitasi media perdana yg mudah dibeli dgn harga maruah yg begitu murah/rendah serta menyalah gunakan jentera kerajaan termasuk polis... matlamat mereka adalah kekal berkuuasa….

yg jelas adakah semua janji2 yg sudah, telah di langsaikan????????

umno pembela MELAYU,
persoalannya adakah ini benar??????

1) kerajaan manakah yang yg mendikriminasikan negeri mejoriti MELAYU Kelantan?

2) kerajaan manakah yang menengtang pelaksanaan hukum Hudud & Qisas di Kelantan?

3) kerajaan manakah yang merampas eset rakyat (TNB, TM & etch...) & menberikan pada individu2 kroni tertentu atas nama pengswastaan?

4) kerajaan manakah yg mengadaikan maruah & menjual Tanah Melayu Singapura kepada Singapore?

5) kerajaan manakah yg membiarkan tanah jajahan Melayu Pulau Batu Putih jatuh kepada Singapore?

6) kerajaan manakah yg menjatuh kan maruah negara dgn membatalkan pembinaan Jambatan Bengkok mengantikan tambak Johor?


7) kerajaan manakah yg mengerakan tentera & menyerang & membunuh penduduk Melayu Islam Memali?

8) kaum manakah yg paling ramai termiskin di Tanah Melayu - Malaysia?

9) kaum manakah yg paling ramai berpendapatan bawah 1000 ringgit?

10) kaum manakah yg mejoritinya mengisi jawatan bawahan (kuli) dlm sektor swasta & perindustrian?

11) Kaum manakah yg paling ramai tercicir & tk mampu melanjutkan pelajaran kerana kemiskinan setelah "biasiswa" dihapuskan & digantikan dgn pinjaman PTPTN.


12) siapakah yg membela & memperkayakan jutawan2 terkenal Negara (antaranya lim goh thong, aric chia, Vincent tan, petric lim, ananda krisna & banyak lagi)?


13) siapakah yg paling aktif mengganggu pentakbiran kerajaan negeri Pakatan Rakyat dgn mengunakan jentera kementerian pembangunan luar Bandar?

dan banyak lagi persoalan yg mungkin tk terhuraikan.

jawabannya kepada semua persoalan diatas adalah =

= """"""""""" M E L A Y U """"""""""

Diharapkan jentera kempen di PKKT - P036 dapat menjelaskan isu2 yg di utarakan diatas.

Sya : So ini isi hati rakyat pada MELAYU UMNO!!!Hangpa lah MELAYU UMNO YANG MUDAH LUPA

2 comments:

manjungmari berkata...

salam...
Bagi orang melayu tegar yang tak boleh diajar tu.. buatlah apa pun depa tetap sokong UMNo, ada yang sanggup mengeluarkan kata-kata "biarlah depa masuk neraka kerana undi BN" Biar nabi tak mengaku umat asalkan Dr Mahathit mengaku depa rakyat" suara-sura macam ni biasa terjadi pada perayu undi bila pilihan raya kecil berlaku..
Bagi saya orang melayu hanya akan sedar bila mereka dah merimpat meminta sedekah secawan beras untu makan, waktu tu mungkin mereka boleh sedar.. selagi boleh tengok TV.. baca surat khabar selagi itu BN akan dapat kepercayaan..

sya berkata...

manusia yang lupa asal usulnya itu yang dipanggil isi neraka..depa tak tau kat sana Dr M pun tanggung dosa takda sapa nak tolong sapa masing-masing kena tanggung dosa..