Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Terengganu Dilanda Tsunami Polisiiii...Adoiyai!!!

Hari ni lepas aku abis kempen aku pusing-pusing satu KT,benda yang paling banyak yang semua akan tengok bila sampai disini ialah pasukan Gagak Biru Gelap.Hangpa pusing kanan ke kiri ke pemandangan yang sama yang akan dilihat.

Yang buat aku pelik ialah macam nak berlaku perang je di KT ni,sampai aku dapat tahu hampir mencecah ke 20 RIBU orang.Amboi,nampakya akan bermaharajalelalah para-para penjenayah tak berdaftar yang akan memulakan kerjaya tanpa sijil di negeri-negeri yang dah takde POLISSS!!!

Kat tengah-tengah bandar korang akan dapat lihat satu tempat penempatan POLIS yang Dipanggil MARTEK..Kalau korang baca Harakah dapat dilihat semua orang mula persoal untuk apa benda yang berbentuk khemah ni dibuat...?????

Aku tak boleh nak cakap dulu nanti dituduh pulak tapi hangpa sendiri pandai la fIKIR ya...sebab anda lebih tahu dan pandai dari puak-puak umno ni,nak berjuang tapi penakut....

Tapi aku tau depa ni pun terpaksa akur pada pimpinan UMNO ni,so aku harap POLIS akan memainkan peranan yang lebih baik,sebab depa pun aku tau sokong kita gak...hahhahahahahah

Aku harap orang TERENGGANU pandai menilai....

Inilah MARTEK PDRM

0 comments: