Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Kereta Wakil Parlimen Ampang Dipecah!!!!





Kereta Wakil Parlimen Ampang yang ditinggalkan ditempat penginapan dipecah tengahari tadi.Kenderaan yang ditinggalkan di Pusat Perikanan Negeri dipercayai dipecahkan oleh Penagih Dadah yang sentiasa berkeliaran di sekitar kawasan ini.Walaupun kawasan ini dijaga oleh Pengawal Keselamatan namun kepincangan kawalan dapat dilihat apabila tempat yang menempatkan wakil Parlimen dibiar tanpa kawalan sedangkan hampir 20 RIBU anggota POLIS memenuhi Bandaraya K.Terengganu...Inikah yang dikatakan Badan yang menjamin keselamatan Rakyat???Adakah kerana ini penempatan ini untuk wakil pembangkang maka keselamatan mereka diperlecehkan!!!!!

Inilah hasil anak muda acuan UMNO/B.N....Duit royalti yang banyak dapat pada pemimpin dtapi pada Rakyat Hampeh...Tu yang sampai sanggup memecah kereta jadi penagih dan meningkatkan gejala sosial...

Polis-Polis yang patut dijaga tak dijaga yang tak patut tu yang dijaga macam nak Perang je Bandar K.Terengganu ni....Hangpa memang pentingkan PEMIMPIN hangpa tapi RAKYAT hampeh!!!!!

2 comments:

Mamamat berkata...

Salam Sya
Elokpun camtu .. sama ada bebudak dadah buat atau provok umno yang buat, rakyat lagi getik pada umno. Jangan PR yang buat .. itu jer
Sya masih di Ganu ker?

sya berkata...

Salam Mamamat

sya masih di sini akan tungu sampai pilihanraya...sya pun rasa ni kerja bebudak umno..biar depa buat tuhan akan bagi depa lagi dibenci..