Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




PUTERI/PUTERA UMNO TAK PANDAI POLITIK!!!

Kenyataan Tengku Ahmad Reetaudeen yang menyarankan agar PUTERI & PUTERA UMNO dimansuhkan adalah satu langkah yang bijak..alasannya adalah untuk mengelak politik wang...tapi kalau ikut pepatah "bapak kencing berdiri..anak kencing berlari.." kalau dah orang tua yang amalkan politik wang tak heran kalau orang muda mewarisi tradisi tu..ni nak salahkan siapa..?

Kalau pun dicantas tunasnya..sedangkan terasnya masih ada...maka tentu tunas baru akan tumbuh makin subur..kalau nak kenalah buang semua sekali..kemudian tanam pokok baru..

Dalam sidang akhbarnya di sini, pagi ini, beliau berkata ahli kedua-dua pergerakan itu seharusnya memberi tumpuan kepada pelajaran berbanding politik kerana masih muda dan belum sesuai untuk berpolitik.

Sya :
kesian kat diaorang penat berusaha untuk UMNO tapi dapat apa..hampeh je..kena kutuk lagi ada la...Emm nampaknya bab hargai Usaha orang muda ni PAKATAN RAKAYAT lebih BAGUS,sebab PIMPINAN PR tahu nak HARGAI orang MUDA....nampaknya lepas ni kalau diizin TUHAN ramai pulak la PUTERI/PUTERA UMNO ikut sama melompat....hahahaha...

ADOIYAIII!!!!

0 comments: