Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




MB SELANGOR DIDESAK BERUNDUR SEMENTARA – berita hairan

SHAH ALAM: Kerajaan pembangkang Selangor mendesak Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengosongkan sementara jawatan Menteri Besar sehingga siasatan dakwaan salah guna wang kerajaan negeri berjumlah RM110,400 selesai.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo, berkata Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia sudah menggeledah Pejabat Menteri Besar dua hari lalu dan sehingga siasatan selesai, Abdul Khalid mesti melepaskan semua jawatan yang dipegangnya.

Sya :

lawak apa pulak ni!!! hahahahaha...aku dah tak larat gelak ni...hahahahaha...nampaknya semakin BODOH dan LEMBAB para pemimpin UMNO/BN ni...Pak Tempe ni pun suka-suka suruh MB Selangor berundur,alasan sebab dalam siasatan...hahahahaha...Abis tu pemimpin UMNO/BN yang terang-terang RASUAH tak pulak disuruh buat macam tu,PAK TEMPE sendiri kaki RASUAH dulu ada berundur ke???OPSSSS aku lupa PAK TEMPE RAKYAT yang undurkan dia...hahahahah...

Ada kenyataan dari orang dalam UMNO sendiri yang kata UMNO parti RASUAH abis,semua PEMIMPIN yang RASUAH tu tak pulak PAK TEMPE persoalkan????

PAK TEMPE memang LAWAK!!!!!

0 comments: