Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Fairus : Boleh dipenjara tidak lebih 2 tahun

Mohammad Fairus Khairuddin boleh didakwa mengikut seksyen 506, kanun keseksaan yang membawa hukuman penjara tidak lebih dua tahun, sekiranya disabitkan dengan kesalahan ancaman jenayah terhadap dua anggota exco AMK Pulau Pinang, Selasa lalu.

Menurut Timbalan Pendakwa Raya yang enggan dikenali, kesalahan tersebut boleh disabitkan ke atas Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang itu, meskipun ugutan tersebut tidak membabitkan sebarang senjata.

“Meskipun tidak membabitkan senjata, beliau boleh disabitkan dengan seksyen 506, kanun keseksaaan kerana ancaman jenayah,” katanya.

Cuba kita fikirkan mana ada pencuri yang kata dia bukan pencuri dan mana ada pembohong bagitahu dia berbohong..Kenyataan Fairus kalau dibawa pada budak sekolah rendah pun depa gelak kot.Mula -mula nak jdi jaguh lepas tu pandai pulak dia takut,cepat-cepat cakap dia tak terbabit.Orang bukan BODOH lah Fairus.Kalu hang betul jaguh hang langkah macam pendekar bukannya Hang cangkul....hahahahah!!!

0 comments: