Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




PERANG BOGEL!!!



Ni satu lagi kerja orang Bodoh yang memang suka memperbodohkan diri mereka sendiri.Apa yang diucapkan oleh President Reformis ni ibaratkan cakap orang yang dah takde maruah.Sebagai seorang Islam kalau sedar la sepatutnya dia bersikap sebagai seorang yang ada agama bukan buat sesuatu berlandaskan Nafsu je.Apa yang dikatakan cerita BODOH ialah apabila En.Ramlan ni nak buat Perang Bogel terhadap DSAI.Kalu dengar pun dah malu pastu nak buat,apa nak sangat ke tunjuk awak punya tuuut...

Buat En President kalu pun nak jadi jaguh pilihlah gelanggang yang sesuai,jangan bertindak macam penakut.Kalu dia rasa apa yang dia nak buat(bogel) tu berani bagi saya itu cara bacul namanya.Lagipun dalam ISLAM,dijelaskan dalam ISLAM takde ajar buat benda yang boleh menjatuhkan maruah macam tu.En.Ramlan tahu malu lah sikit...

Kalaupun ada masalah dari segi kepimpinan atau pentadbiran bersikaplah secara PRO jangan buat sesuatu yang BODOH dan MEMALUKAN agama sendiri.Ingatlah ALLAH SWT sama Tuhan tak ajar Hamba dia buat macam tu,melainkan kamu bukan Hamba Tuhan.

Entah-entah dia ni nak buat publisiti murahan atau dia dah kena beli..!!!sapa tahu...!!!

Buat yang berkenaan LU FIKIR LA SENDIRI!!!!!!

5 comments:

matcomot berkata...

best best
bila depa nak bogel
kita ajak semua geng bloggersnetwork@perak join sama.........

hahaha............

~♥ UmmiAnni ♥~ berkata...

join apa matcomot..?? kalau bogel aku tak relaaaaaa...!!! gila hang...

matcomot berkata...

demo bogel le ummi oii
aku tak rela tngk MSK bogel
kat kl kalau blogger berkumpul,kami selalu akan cakap,jgn MSK join dah la...........

~♥ UmmiAnni ♥~ berkata...

hahahaha....

takyah join la...tak syiok pon join demo yg camgitu..tak glemer langsung..menjatuhkan kemaluan lagi ada la..cehh..

sya berkata...

adoiyai..tak rela teman nengoknya...yang g tu pun dah tua bangka..xelok benor rupanya...heheheheheh