Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




OK!!!La NI Dah Boleh Dah....




KOTA BAHARU: Kerajaan Negeri Melaka hari ini menarik balik arahan yang dikeluarkan April 2000 yang melarang semua kakitangan agensi kerajaan negeri itu mengadakan lawatan rasmi ke Kelantan.

Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam ketika mengumumkan perkara itu berkata, larangan itu ditarik balik berikutan beliau berpuas hati dengan sikap pemimpin PAS yang tidak lagi menuduh anggota Umno sebagai tidak Islam.

Ni satu lagi isu yang berjaya buat aku gelak besar...hahahahahah..Cuba baca alasan penarikan sekatan tu,macam alasan budak tadika ke tak cukup umur???Agaknya diaorang ingat boleh perbodohkan Rakyat macam ni ke!!!!Rakyat tak selembab mereka,alasan yang diberi langsung tak masuk akal..Awak tu MENTERI buat la alasan yang elok sikit,kalau dikutuk marah tapi....

Rasanya sedikit sebanyak sebab penarikan tu mungkin ada kena mengena dengan pemilihan UMNO yang akan berlaku MAC ni,Haaaaaa!!!Betoi dah la ni,nak pancing undi kot!!!!Pancinglah Pak Tam,selagi mahu...jangan nanti kalah letak balik sekatan ya....Adoiyai!!!!

2 comments:

Dr. Abdul Wahab Arbain berkata...

Salam,
Kenapa KM Melaka berfikiran seperti dalam tahun 1815? Idea hanya sekadar nak gilap bangungan usang di bandar 'ces bedebah kau'.
Wassalam.

sya berkata...

salam dr.
ini masalah sebab dia pun dah tak dapat fikir yang baik...yang penting duit,pangkat dan jawatan...