Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




FIRUS LAGI.....ADOIYAI....




Saya baru dapat mesej dari rakan Blogger dan diberitahu mengenai satu kes yang tak sudah-sudah ni...kalau aku sebut nama memang hangpa kenal sangat la dia ni kira buat masa ni di famous la...Orang yang saya nak cakap ni nama di Fairus,jawatan TKM 1 tapi malangnya dia ni bodoh dek kerana kebodohan dia sendiri.Dia ni macam kerbau yang bawak lumpur habis semua kena kotornya.Ibarat dia menjual harga diri dia dengan satu perkara yang tak masuk akal,atau dia cuba mencari publisiti murahan...???

Baru ni dia keluarkan satu kenyataan mengena kepada YB Malik yang kononnya YB Malik ni mengarahkan dan bersekongkol dengan puak-puak UMNO untuk menjatuhkan dia dalam Kerajaan.Amboi ni kira keras punya tuduhan,saya rasa YB Malik patut saman dia pulak sebab membuat fitnah dan kata-kata Karut lagi mengarut...Takan dia je yang boleh saman sana-sini...Dalam bab saman ni saya rasa dia ni ada masalah kewangan kot itu pasal dia dok cari je peluang nak duit...Alaa mungkin sebab nak bawak keluar kereta MEWAH yang tak jadi ari tu kot.Bab YB Malik ni lagi tak munasabah awat pulak dia nak kata lagu tu sebabnya setahu saya YB-YB yang ada semua ada kerja masing-masing dan takda masa nak fikir pasai dia.Ini yang dikatakan sapa makan cili dia rasa pedasnya.

Apa pun buat individu yang terbabit hang pikir la sendiri,lama mana hang nak menipu Rakyat...Kalau orang yang ada Maruah dia akan tarik diri dari sekarang,takda maknanya hang nak saman sana-sini lagi tambah hang punya kekurangan kecerdikan ada la..Insaflah wahai manusia...Kalau ada yang tegur demi kebaikan baik terima dari jadi Bodoh Sombong tak bertempat..Dan apa yang saya perasan semua cerita pasai dia mesti libatkan duit jadinya tak heran kalau dia ni suka saman menyaman..Apapun jangan salahkan Rakyat kalau mengata hang,sebab hang cakap tak pakai akai...adoiyaiiiii firussssss!!!!!!!!!

6 comments:

zul mamak png berkata...

cakap salah... tak cakap pun salah... semua jadi serba salah.....

macam ni ka pemimpin.... macam mana nak pimpin rakyat kalau diri sendiri pun x betul....
memang betoi masa mula2 dulu kami bersetuju dia jadi TKM1 kerana rasakan dia seorang yang muda..(fresh) dan boleh terima pandangan untuk mentadbir... tapi malangnya rupa-rupanya dia ni seorang yang tidak boleh mendengar nasihat...tengok saja ,baru 9 bulan berapa ramai pa dia dah berhenti... tak salah dah 6 orang semuanya, dan semua p.a-p.a dia lak boleh dikatakan pakar politik dalam pkr png.... dia lak baru setahun jaguh dah belagak dan ego.... bab yb malik lak..... dah fairos tak boleh nak jalankan tugasnya terpaksa lah yb malik untuk membantu....patut nya di ucapkan terima kasih....tapi..... di balas dengan kecaman lak.... kalu fairos ada betul berani saya cabar cuba la saman yb malik 2.... x pun cuba pecat dia.... apa pun saya nasihatkan si fairos... baik la hang berundur saja....... memang tak layak jadi tkm1... tempat sendiri pun x mampu nak jaga ni kan pulak negeri...... kasi pecah la.........

sya berkata...

dia ni memang patut kasi turun..xbagus simpan barang yang boleh mudaratkan orang lama-lama nanti abis semua orang dapat penyakit sama...

matcomot berkata...

aku rasa YB fairuz ni hensem la.
kwang kwang kwang...........
nak pulak kat misai dia,perghhhhh

sya berkata...

adoiyai abis la kalau mat comot dah kata hensem...heheheheh

zul mamak png berkata...

hai..... mat comot.... teruk sangat hang ni.... sampai hang belek misai dia.... hang dah berkenan ka kat dia....eeeeee... hang ni gay ka apa.....?????
bawak-bawak mengucap la broo oi....

sya berkata...

matcomot memang camtu,lain yang suruh lain yang dia tengok...hehehehe..jangan marah bro...