Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




SAKSI KES RAJA PETRA PULA HILANG – MalaysiaKini

Apa nak jadi la,asyik cerita orang hilang je.Hilang sana hilang sini..Yang peliknya bila melibatkan sesuatu kes yang besar habis semua yang penting-penting turut hilang.Bayangkan sesuatu yang penting barang kes yang boleh menyebabkan impak yang besar HILANG!!Atau adakah mereka ini disorok oleh seseorang atau sekumpulan orang???Cuba anda renungkan sejarah kes ini..dari awal cerita bila dah nak sampai ending tiba-tiba je macam-macam berlaku,seolah-olah semua ini dirancang!!!Yang dipihak pembela pun hilang dan yang dipihak pendakwa pun hilang...

Terbaru seorang pegawai polis yang merupakan saksi dan pegawai penyiasat utama dalam kes itu dilaporkan hilang.Beliau ialah Gan Tack Guan saksi ke lima untuk pihak pendakwa.

Sebagai pegawai polis Gan seharusnya tahu tanggung jawab. Yang lebih menghairankan ialah saksi inilah yang membuat laporan polis terhadap tulisan Raja Petra yang bertajuk : Let's send the Altantuya murderers to hell atau Mari Kita Hantarkan Pembunuh-Pembunuh Altantuya ke Neraka.

Pelik lagi hairan Gan Tack Guan juga adalah ketua pegawai penyiasat utama dalam kesa pembunuhan Altantuya Shaariibu.

kah kah kah…. sorang lagi hilang… mula mula altantuya hilang…. kemudian bala hilang… ini gan pulak hilang…. kah kah kah…. tak lama lagi razak baginda pulak akan hilang… tak percaya tunggu.... kerana karpal singh hendak membuka kes ini semula…. kah kah kah....Adoiyai!!!!

2 comments:

ISA berkata...

Salam Sya,

Biasa la tu, bab menghilangkan orang memang depa cekap, bab mencari budak yang hilang sampai la ni senyap....

Lagi satu nak bagitau...., bab blog hang ni makin canggih, tahniah. Tapi bab nak membaca sidebar hang tu susah ya amat, tulisan pun seakan saksi2 yang hilang tu jugak... pakcik rabun jauh dik..oooiii..

sya berkata...

salam isa...insyaallah sya akn perbaiki lagi..terima kasih untuk komen anda...