Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Firus yang Kureng Cerdik...!!!!

“Memang betul saya selalu keluar ( sidang dewan ), tapi itu adalah strategi saya untuk mengetahui siapa mereka yang suka mengata ( memburukkan ) saya bila saya tidak ada dalam dewan,

“Selepas itu pada sidang DUN akan datang, saya akan hentam mereka sampai TKO,” ujarnya.

Perkara itu didedahkannya semasa menyampaikan ucapan kepada orang ramai di Dewan JKKK Bukit Tambun, baru-baru ini.

Tindakan Fairus yang kerap menghilangkan diri semasa sesi perbahasan sidang DUN menjadi bualan orang ramai.

Pada sesi sidang lalu, dia menghilangkan diri dengan alasan ‘sakit perut’ sebaik tiba gilirannya untuk menjawab soalan bertulis.

Ekoran itu Ketua Menteri Lim Guan Eng terpaksa mengarahkan exco lain untuk menjawabnya. Sidang itu disiarkan secara langsung melalui internet.


Nota : Lawak apa dia ni dok buat lagi,ada ke orang buat kerja macam ni.Alasan je dah tak munasabah...Kalau pun takut jangan la sampai tunjukan baculnya.Bagi la alasan orang dewasa jangan ikut puak umno yang semenjak dua ni asyik bagi alasan mengarut je...Nampak sangat hang acuan umno...Kalu berani bertempur dibarisan hadapan bukan sembunyi dalam toilet...Hang ni betoi la kulit tebal,tak tau malu kot.....firus-firus...

3 comments:

Hiao Uncle. berkata...

Hahaaa...funny betul dia.
dari:- Asidburnmcykoh.space.live.com

sya berkata...

bukan je funny...kelakar...

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

dia bukan setakat kelakar mahupun funny...sebenarnya dia dah membuka rahsia dan tembelang sendiriii....pandai punya orang..!!! Nak pusing sangat org kat keliling dia, lama2 dia terpening dengan soalan dan jawapan sendiri...