Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




jangan hang dapat kasut macam Bush pulak Fairus ooiii..!!

Setelah setengah dozen pegawainya meletak jawatan baru-baru ini, kini dua pegawai sukarelanya pula ikut serta, salah seorang ialah penasihat undang-undang peribadinya.

Rosni Abdul Rashid dan seorang peguam yang enggan dikenali memberikan alasan yang sama - masalah sikap Fairus, membuatkan mereka menarik diri dari membantu Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang itu.

Difahamkan kedua-dua mereka membantu Fairus secara sukarela sejak beberapa bulan lalu.

Dengan perkembangan ini, sehingga kini telah lapan pegawai Fairus sama ada meletak jawatan atau menarik diri daripada bertugas dengan ‘pemimpin’ muda itu.

Fairus, menurut sumber cuba memujuk kedua-duanya tetapi mereka menolak dengan baik.

Fairus ni memang tak abis la,ada je perangai yang dia buat..Lepas umum nak buat pasukan berkuda yang memang entah-apa-apa,dia teruskan dengan usaha kekurangan kecerdikkan dia.Kalu semua pembantu dia sanggup letak jawatan kenapa dia jugak yang tak letak-letak jawatan lagi??Mungkin masih nak kumpul harta Rakyat masuk poket sendiri kot!!!Apapun Fairus hang ingatlah orang dah takmau hang yang terhegih-hegih lagi...malu la sikit!!!!

4 comments:

Pengasas berkata...

Salam Sya~,
Fairus dengan Ibrahim katak dari pasir mas tu sama perangai ke?

sya berkata...

dua-dua sama je...ada kepentingan dalam setiap yang dilakukan..yang tambah keren ni sebab dia boleh buat dek je...macam takde apa-apa...memang tebal giler muka diaorang ni....kulit katak la katakan..hihihih

NOBISHA berkata...

salam.

blog ini telah disenaraikan di http://debatrakyat.blogspot.com

dijemput menziarahi apabila kelapangan.

sya berkata...

salam NOBISHA terima kasih..sya akan ke sana nanti