Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Teresa Kok saman Utusan dan Chamil Wariya, RM30juta




Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok memfailkan saman fitnah berjumlah RM30juta ke atas Utusan Melayu Sdn Bhd. Dan Pengerusi Insitut Akhbar Malaysia, Datuk Chamil Wariya pagi ini.

Ini antara cerita yang menarik untuk kita lihat.Kes saman ni kalau betul-betul boleh menyedarkan pihak terbabit kalau tak,idak la dapat teman nak tolong..Buat Utusan lepas ni jangan nak tunjuk jaguh,kalau jadi HERO tapi penakut baik takpayah..NI jangan lupa bayar samannya yaa....hampeh!!!

4 comments:

kotak14 berkata...

saman saman saman
takde keje lain ke..

30 juta?
nape sikit sangat
nape tak saman minta TV3 dan chamil wariya tulis SAYA TIDAK AKAN MENFITNAH LAGI 30 juta kali.

cuba acik telog jawab....

kahkahkah

sya berkata...

boleh ke diarong buat macam tu...ni bukan nak ajar budak kecik, yang nak diajar dah besar panjang dah jadi buluh....saman yang dibuat sekadar nak meyedarkan dan bagi yang faham la yang dungu memang takan faham...

awangsoh berkata...

Gah sangat dengan saman. Buat perangai macam-macam, apabila orang lain buat tindakan mulalah nak saman-menyaman. Sebab itu akhlak, etika tu perlu diutamakan. Ini satu lagi lakonan yang orang ramai dah sedari.

sya berkata...

sama la dengan politik umno gah sangat dengan report polis...konon prihatin tapi hampeh..bila perlu dia cari...bila tak hangpa jadi la kuda tunggangan depa...kami pun dah lama pakat sedar taktik umno cuma ada yang sikit yang karat yang masih tak sedar,mungkin orang macam hangpa...so hangpa pikir la sendiri...