Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Anak TOYO yang lebih!!!!!!

Bencana dirumah sendiri kini anda harus berhati-hati...!!!

Kepada semua suka sya ingatkan agar lepas ni berhati-hatilah kepada orang disekitar anda sama ada didalam atau diluar rumah...manusia sekarang bukan boleh dipercayai lagi kerana muka nampak baik tapi hati....????

Sya nak tanya sikit pada anak Toyo ni apasal pulak dia yang lebih??dalam kes Eli ini sya boleh rumuskan ia termasuk dalam ketegori PENGANIYAAN!!!

bayangkan kita seolah dah tak selamat tinggal dirumah sendiri..!!

yang buat sya lagi tak puas hati ni ialah bila anak toyo ni pulak yang lebih macam dia bagus sangat..nampak sangat dia menyokong cara kotor macam ni untuk menjatuhkan seseorang pemimpin.kalau dah kemaruk sangat nak pilihanraya ikut la cara yang betul,bukan main KOTOR macam ni...Agaknya ini semua rancangan anak Toyo kot itu pasal dia yang lebih...

Lepas ni rasanya undang-undang kita akan bertukar kot??? yang jadi mangsa dipersalahkan yang penjenayah dibela tanpa dipertikaikan....

Apapun sya mohon agar mereka yang buat benda tu dibawa kemuka pengadilan...Buat anak TOYO pulak baik lu duduk diam-diam,sepatutnya korang simpati sebab dia dianiaya tapi tak korang kutuk lagi macam ni ke MELAYU!!!Sya sebut MELAYU sebab UMNO kan nak perjuangkan MELAYU so jangan salahkan orang kalau orang kata Melayu UMNO hampeh!!!!!

1 comments:

Baginda Reformasi berkata...

anak toyo ni anak betul ke... anak toyo di tuju pade khinzir toyol tu..? http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/02/bangsat-yang-menghina-islam.html

soh anak toyo sembang kejar bangsat yg hina ugama ni... soh depa wat rusuhan n report pulis!