Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




PERISTIWA PAGI INI....DI PERAK...

Ipoh 10/2/09 :

FRU Dihadapan Pejabat Kerajaan Negeri Perak

Hari ini sepatutnya Dato Seri Nizar Jamaluddin bertemu dengan Rakyat pada satu Majlis yang dipanggil Program bertemu Pelanggan yang terdiir daripada Rakyat.Namun Dato Seri yang tiba sekitar jam 11.15 minit pagi dihalang dari menghampiri pagar dan memasuki Pejabat Kerajaan Negeri.Seawal Jam 7 pagi Polis Simpanan Persekutuan FRU telah memenuhi dan mengepung kawasan sekitar SUK.

Ketika ketibaan Dato Sri dan Exco-Exco negeri mereka dihalang sama sekali untuk menghampiri Banggunan SUK.Setelah Hampir 20 minit berada di Jalan Dato Seri dan Para-Para Exco telah mengambil keputusan pulang ke Kediaman Menteri Besar.

Rakyat memenuhi Jalan menyatakan sokongan kepada Kerajaan Pakatan Rakyat.Dato Seri yang turut menegur Ketua Polis yang ada disana dilihat cukup tenang dalam menghadapi situasi tersebut...

Gambar Peristiwa...

FRU...ADOIYAI..



DATO SERI NIZAR DAN EXCO TIBA KE SUK

DATO SERI MEMBUAT SIDANG MEDIA DILUAR SUK



RAKYAT YANG HADIR,WALAUPUN DIHALANG KETAT...



1 comments:

iam_khufu berkata...

Jangan salahkan sangat FRU tu. Orang seragam ni kena ikut arahan. Kita marah orang yang bagi arahan kat deme. Sapa ye ketua deme. oh lupa amed albor.