Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




UMNO BERPAKSI KEPADA BARAT KETIKA INI?????

Apa cerita Zambry kini di LONDON????

Belum pun cukup sebulan menjadi Perampas Kuasa Zambry telah pun pergi makan angin di sana sambil pergi menyembah kaki-kaki orang inggeris untuk membantunya bagi menyingkirkan Dato Seri Nizar dari Kerajaan Perak.Mereka hampir tidak siuman gara-gara tindakan mereka yang merampas Kerajaaan Perak yang SAH tanpa berfikir panjang tentang Kuasa Tuan Speker Dewan Negeri akhirnya Pelanduk Masuk Jerat Sendiri!!!

Cuba kita renungkan bersama,

setelah digantung dari menghadiri Sidang Dun maka apa lagi Kuasa yang ada pada Si Perampas ini???Nak buat keputusan untuk RAKYAT pun mereka tidak mampu kerana setiap yang akan dibuat( melibatkan duit kerajaan/projek ) akan terlebih dahulu dibahas di dalam dewan negeri.Jadi apa guna mereka menjadi Kerajaan HARAM,mungkin ini hikmahnya maksud perkataan HARAM tu...

no 2 :

Dulu UMNO teruk berjuang menentang orang inggeris dengan penentangan mereka terhadap MALAYAN UNION namun kini setelah gagal mendapat nasihat undang-undang di MALAYSIA mereka yang HARAM ini terbang ke LONDON menyembah kaki-kaki orang INGGERIS untuk membantu mereka..Ini bermakna semua peguam yang ada di MALAYSIA sehandal mana pun mereka tetap tidak mampu membantu KERAJAAN HARAM itu dari BEKUASA dan MENYINKIRKAN NIZAR dari Perak.Orang INGGERIS kini menjadi PAKSI kepada UMNO/BN untuk menjatuhkan Kerajaan SAH Perak.

KINI SIAPA YANG MENJADI BONEKA ORANG PUTIH????

no 3 :

Jika dahulu dalam sejarah Tanah Melayu, kebanyakan Raja dan Sultan yang meminta bantuan daripada orang Inggeris akhirnya melayanglah tanah tumpah mereka. Apakah masih releven lagi ibrah ini buat zaman kini. Percaya kepada orang luar dalam suatu pemerintahan umpama harapkan pagar, pagar makan padi.

no 4 :

Kerajaan HARAM Perak menggunakan KUASA asing yang seperti telah diketahui oleh semua,satu kuasa yang telah MENGHALALKAN DARAH UMMAT ISLAM untuk dibunuh di PALESTIN!!Satu KUASA yang penuh dengan KEZALIMAN kepada seluruh DUNIA kini Kerajaan HARAM ini terkatek-katek pergi menyembah mereka dengan harapan akan dapat membantu mereka MENJATUHKAN pula kerajaan PR di Perak.

Sesungguhnya bagi orang ISLAM yang BERIMAN maka tidak patutlah mereka mencari penyelamat atau pun bantuan dari satu Golongan yang terang -terang allah swt menyatakan bahawa Yahudi itu adalah musuh ISLAM yang nyata!!!

Maka apakah ini yang diinginkan RAKYAT PERAK???Mereka merupakan Satu Kerajaan yang tidak mempunyai MORAL dan sanggup MELUTUT di hadapan mereka yang telah banyak melakukan KEZALIMAN dan PENGANIYAAN kepada seluruh UMMAT ISLAM di SELURUH DUNIA,hanya untuk mencapai akan CITA-CITA JAHAT mereka!!!


no 5 :

Dato Seri Ir Hj Mohd Nizar Jamaluddin seoarang yang mementingkan AGAMA dan sikap beliau yang lebih MENGUTAMAKAN RAKYAT dalam membuat sebarang Keputusan dianggap sebagai seorang PEMIMPIN yang diingini oleh setiap RAKYAT.Solat Hajat yang akan dilakukan di Kediaman Rasmi Menteri Besar Perak Malam Jumaat ini adalah sebagai satu jalan untuk Kerajaan SAH yang ada untuk memohon kepada AlLAH swt agar biarlah apa yang berlaku namun ALLAH SWT lah yang sebenar tempat buat semua RAKYAT berdoa dan memohon agar tampuk pemerintahan Kerajaan SAh ini akan kembali kepada yang HAK!!!

Biarlah Allah swt yang menghukum mereka ,bila sampai masanya nanti mereka akan terpalit dengan mainan sendiri..Mereka akan rebah dalam pertarungan tempang yang mereka mulakan,dan mereka akan terkubur dalam lubung yang mereka gali sendiri.....

Rakyat Perak RENUNGKANLAH.......

0 comments: