Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




RESIPI NAK BUAT NEGARA HARAM...

Oleh TZR

"Anda suka tomyam, mee rebus, nasi goreng patayya atau PASSEMBORR?
Makanan sebegini boleh didapati di gerai gerai sekeliling kita di ibu kota.

kali ini kita akan menyediakan resipi baru yang akan popular di kebanyakan negeri selepas ini.

'RESIPI MEMBUAT NEGERI 'HARAM'

Bahan bahan nya;

3 atau lebih adun lompat dilipat lipat
1 ekor zombie yang diperap kicap
1 biji S.U.K (di buang otak )
1 batallion fru
s.b (secukup rasa )
dan yang paling akhir dan tidak menjadi resipi kita tanpa;
tv1
tv2
tv3 suku
berita hairan
utusan meloya
dll ikut selera tuan tuan.


cara membuat;

1. hilangkan adun 4 hingga ke 5 hari.
2. masukkan 1 adun dalam adunan sedia ada
3. keluarkan semula adun yang dihilangkan tadi, keluarkan semula adun 1 dan
di gaul bersama .
4. panaskan tv1,tv2,tv3 suku.
5. masukan adun adun tadi dengan mangkuk sekali, sambil dikacau dengan u.
meloya dan b.hairan.
6. apabila sudah keluar bau busuk barulah masukan zombie....
proses memasukan zombi wajib di percepatkan (takut pecah tembelang)
8. KELUAR!!! kan sedikit stok atau kiub pati S.U.K.
9. angkat dan hidangkan kepada rakyat.

cara menghias;

bubuh fru di sekeliling dan taburkan s.b di tengah tengah..

dah siap resipi kita, SELAMAT MENCUBA.... SIMPLE KAN.

3 comments:

BLACK PARIA berkata...

Ahli Parlimen Bukit Gantang, Hj Roslan Shaharum meninggal dunia selepas jatuh, dipercayai akibat darah tinggi. Al-Fatihah. nampaknya akan ada pilihan raya kecil

masin ayor lior org perak nak sgt bebeno PRK. Nah ambik, MENANG BELUM TENTU, KALAH DALAM TANGAN. doa org PR termakbul

paloi bin mulau berkata...

blackparia,

nanti dah tau sapa menang sapa kalah hang dtg balik sini kita lawan mengata ye...sekarang tak guna

BLACK PARIA berkata...

yob marah beno dgn teman, sape2 bertanding yang penting org kita. MENANG BELUM TENTU, KALAH DALAM TANGAN. buat tak elok pun jahanam bangsa. tak baik ngata2. aku sokong calon calon PAS ke Umno Ke bebas ke, yang penting orang kita. Jangan yang takde pendirian udah le. manusia. Setahu aku korang orang PR yang siap buat munajat le, solat hajat le, doa macam. tuhan maha adil dan maha mendengar. ade hikmah terjadi sesuatu. salam.