Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




malaysiakini - KEZALIMAN POLIS DEPAN MASJID / ISTANA SULTAN PERAK DI KUALA KANGSAR,PERAK








Gambar Kekejaman Balaci UMNO/BN di Kuala Kangsar...Polis seolah-olah kena RASUK sehingga sanggup berlaku zalim kepada Rakyat..

Anda tengok sendiri,dan fikir-fikirlah.....

15 comments:

GOMO berkata...

APA LAH ADIK SYA NI FITNAH TAK HABIS-HABIS..

TUNJUK LAH GAMBAR YANG DOK MERUSUH TU.
YANG DOK BALING BATU.
DOK KEPUNG KERETA RAJA MUDA..

UDAH-UDAH LAH FITNAH ADIK SYA...

CUKUP LAH...

Pejuang Bangsa berkata...

sya ni ..hang umur sebaya aku tp fikiran hang memang mcm budak2 ..

orang tengok video lagi bagus dr hang tunjuk gambar FRU shj . Gambar baling batu ,maki polis ,baling kayu ke ..tak ada ka ??

sedar la orang melayu ,jangan menjadi penderhaka Sultan ..

yeopPERAK berkata...

tu baru sikit...byk lg kome nak kena esok...mak suh dok rumah kome pegi lawan polis buat ape...lepas sembahyang baca doa ke ni pegi buat rusuhan...huh teruk bebeno

mrf berkata...

memang aku mengaku aku tak boleh solat jumaat kat situ sebab banyak sangat org2 pas yang datang ntah dari ceruk mana berkumpul kat sana..memang menyibuk..dah la ad ayang tak semayang..org tgh sembahyang diorg sebok nak ready banner,sepanduk dan sebagainya..tak pasal2 aku kene solat zuhur..hantu punya penyokong pas..korang tanggung la dosa sebab aku tak dapat nak solat jumaat..

amieieda berkata...

islam di nusantara ini datang daripada ISTANA, jangan buat lupa!

kalau bukan jasa Sultan sultan melayu, nauzubillah tah apa la agama pegangan kita

Tun Saban berkata...

sya .sabor je ,Puak umno dan sekutunya memang mcm tu tak sedar diri,rakyat dah takmau,lepas tu rampas kuasa.Raja tu aper lah sangat.keturunan pun lanun.umno dah takde orang ,tu yang ambil 2 penyagak PKR masuk tu.Kalau raja dah tak adil ,kita lawan.Hari ini jebat keluar berpuluh-puluh ribu orang.kami sentiasa bersama sya.

mummyjarum berkata...

hidup sya.umno yang menghakis harta orang melayu jual kat bangsa kafir.memang sutan dulu lain,yang la ni ............lu fikir la sendiri.melayu tinggal baju melayu,keretapi tanah melayu,raja melayu,bahasa melayu tu pun nak diorang putihkan.sape punya kerja...pemimpin umno yang disegani.PM baru korang nanti tu bukan pembunuhke.

Anak Kuala berkata...

kezaliman ke? Ko nak polis bwak gula-gula bagi kat penjenayah tu ke? cakap elok elok dan upah gula gula suruh deme tu baoik rumah. Balik pi belajar lagi. Muka dah tua tapi otak letak kat kepala mana ntah. kat kepala bawah kot.

udah udahlah tu, jangan buat fitnah

bila plak BN rampas kuasa. Dah Nizar si belaci tu dah orang tak suka. keluar lah buat apa tunggu lagi.

Deme kata tisu dah habis di perak sebab hantar untuk org-org macam sya ni. Ada majlis menangis bersama Nizar dan Isteri. Tisu tandas dah lama habis di Ipoh sebab golongan hampas ni dah guna cuci berak DAP

azreen berkata...

umm..mulut dan tangan melayu yang menjahankan bangsa sendiri..

harap umno dgn majoriti exco melayu akan membela nasib org melayu dan bukannya seperti apa yang nizar buat..hanya menjadi boneka ngeh..kemas pn selamat lepas ni

MANA ANWAR, KARPAL,HINDRAF?

henti lah jadi boneka weh..bersatu lah melayu demi agama islam dan survival bangsa melayu..

2009 Februari 6 00:02

Anak Kuala berkata...

Kome dpat apa? dapat letih je lah. Kome dapat gas pemedih mata je. Cina dapat gak balak, tanah. smalam takde pun cina ikut kome. deme cerdik sebab otak di kepala atas. koke otak di kepala bawah

tharieq dhiyauddin berkata...

Adik Sya,

Renung balik sejarah bagaimana empayar Islam jatuh... macamana palestin dirampas oleh yahudi.. kejatuhan empayar turki, andalusia dan lain-lain..
reformasi ni budaya siapa?
10,000 orang bereformasi tak bermakna ianya mewakili lebih sejuta rakyat perak.. tak baguih propaganda macamni.. Kalau tak puas hati dan rasa PR konfiden menang lagi besar tunggu je PRU-13.. Ini pendekatan tidak popular yang dibuat oleh BN untuk rampas kuasa.. secara logiknya PRU13 BN akan kalah teruk.. tapi ada motif sebaliknya.. untuk mempertahankan Islam dan Kesultanan Melayu..

iam_khufu berkata...

amieieda

Jangan jadi bodoh la nak kata islam datang dari istana. Islam datang sini dari pendakwah arab.

iam_khufu berkata...

Empayar islam jatuh sebab orang islam dah dungu, jauh dari agama, bila orang tegur bunuh, tak nak dengar cakap dan Pemerintah/raja/sultan dah tak agama. Turki jatuh sebab sultan lemah lepas tu plak diambik pula oleh orang yang sekular macam kebanyakan pemimpin BN kat Malaysia ni.

iam_khufu berkata...

Kami demo pasal nak kepada kebenaran bukan jadi orang tak der telor dan jadi macam lembu kena tarik hidung. Sebab orang melayu banyak duduk umah la negara ni kena jajah. Sebab yang pergi berperang berapa kerat je yang lain duduk kat umah buat komen macam2. Lu pikirla sendiri

iam_khufu berkata...

ko tengok india, kalau dia rasa ada satu tak kena pada orang dia semua india bising. Bila rakyat naik baru la kerajaan tak buat bukan2 kat rakyat. Semua ada kaitan dengan cara fikir. Bukan taksub macam BN. Bila pemimpin korang hina agama korang boleh gelak. Pecat mufti yang berjasa tegakkan islam korang boleh buat tak tau je. Korang tengok Eropah kalau kerajaan buat tak betul semua bising. Sebab tu negara diaorang boleh maju. Sebab mereka pandai guna otak