Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Berita Paling Dahsyat Hari Ini - malaysiakini

  • Pertubuhan Warisan Persahabatan Malaysia (Sahabat) hari ini menggesa kerajaan agar mengembalikan kekebalan raja-raja sepenuhnya bagi menggelakkan institusi itu dari terus diperlekehkan.
  • Presiden serta pengasasnya, Syed Husain Syed Mansur Al-Shahab berkata, kekebalan itu secara tidak langsung akan mengembalikan semula kedudukan raja-raja Melayu selain menutup mulut mereka yang menderhaka serta menghina institusi berkenaan.
  • Beliau yakin sekiranya kekebalan raja-raja diwujudkan kembali, isu-isu berbentuk penghinaan terhadap institusi itu yang kini berlaku tidak akan timbul.
  • "Gesaan ini adalah persediaan bagi mengelakkan perkara-perkara yang lebih dahsyat daripada berlaku," katanya kepada pemberita selepas upacara simbolik Menjunjung Kasih dan Sumpah Taat Setia kepada Raja-Raja Melayu di Kampung Baru di sini hari ini - UMO
TP - kah kah kah kah kah kah kah kah kah ... !!!

Mangkuk ayun ni buat lawak baghal ke?
  • "Gesaan ini adalah persediaan bagi mengelakkan perkara-perkara yang lebih dahsyat daripada berlaku,"
  • "Pertubuhan Warisan Persahabatan Malaysia (Sahabat) hari ini menggesa kerajaan agar mengembalikan kekebalan raja-raja sepenuhnya bagi menggelakkan institusi itu dari terus diperlekehkan."
Mangkuk ayun ni tak tau ke perkara yang paling dahsyat tu dah berlaku lebih 15 tahun dulu dan yang paling dahsyatnya ialah mangkuk hayun ni pergi gesa supaya dikembalikan "kekebalan raja-raja" dekat "Kerajaan" yang menghilangkan "kekebalan raja-raja"..!

Pergh... ini adalah berita yang paling dahsyat untuk hari ini..!

http://perisik-rakyat.com/

1 comments:

Asrul Budi berkata...

Diorang buat-buat lupa bahawa UMNO lah yang cuba menghapuskan kuasa raja-raja suatu ketika dulu.. Sekarang nie sibuk pulak nak menunjukkan kehebatannya mempertahankan kuasa raja... Ni lah yang dikatakan baling batu sembunyi tangan....