Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Lapor Balik Dari Istana Iskandariah

Kemaskini dengan gambar Jam 1:10 dalam lalok-lalok, baru bangun tido, tido tak cukup, MSK ajak aku pi Istana. macam ada cerita best. rupanya tak de la best sangat pun. nak cakap hot... erm... biase je kot.

NGO Serah Memorandum Rakyat Kepada DYMM Sultan Perak

Tepat jam 3:00 petang tadi satu gagasan NGO yang dikepalai oleh Tuan Azmi Abdul Hamid (Presiden TERAS) telah mengetuai pakatan NGO telah mmengadakan satu majlis penyerahan Memorandum, Referandum Rakyat kepada DYMM Sultan Perak di pejabat DYMM Sultan Perak bersebelahan Istana Iskandariah.

Antara objektif utama penyerahan memorandum tersebut ialah untuk menyampaikan suara rakyat berkenaan dengan isu politik terkini yang sedang bergolak di Perak.

Didalam memorandun tersebut juga disertakan bersama sejumlah 20,000 tandatangan sokongan dari rakyat Perak dan kami difahamkan bahawa terdapat lebih dari 100,000 lagi tandatangan penanda sokongan dari rakyat Perak bakal menyusul selepas ini.

Majlis penyerahan berjaalan dengan cukup lancar dan memorandum berkenaan tekah selamat diterima oleh wakil dari Pejabat DYMM Sultan Perak.

Selepas selesai majlis penyerahan memorandum, satu sidang akhbar telah diadakan untuk menjelaskan kepada umum sebab-sebab memorandum diserahkan (transkrip dan rakaman sepanjang majlis berlangsung dan juga sidang akhbar akan disiarkan kemudian selepas selesai kerja-kerja editor).

Berkumpul Di Perkarangan Masjid Ubudiah Sebelum Ke Pejabat DYMM Sultan Perak.

Mengumpul Tandatangan Wakil-Wakil NGO

Majlis Penyerahan Memorandum Kepada Wakil DYMM Sultan Perak

Sidang Akhbar

Cop Rasmi Pejabat DYMM Tanda Menerima Memorandum Rakyat.

3 comments:

.@blogger.com berkata...

Memang kerja HARAM JADAH. Tak nak kan keamanan tetapi pentingkan diri sendiri dan politik parti mereka sahaja. Jika tak dapat akan adakan rusuhan. ISLAM pekebenda macam ni.mampus lah melayu PAS semuga allah turunkan bala untuk PAS.

Baginda Reformasi berkata...

uih tetibe hangin mamat ateh ni pasal? si .@blogger.com poket xle isi da le tu... hehhee teruskan usaha menentang UMNO dan teruskan usaha jg pade mamat hangin menentang keADILan

Asrol Budi berkata...

bodo punya @blogger.com... mulut jenis bangkai punya orang...