Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Cerita orang UMNO hari ni...ADOIYAIIIIII....!!!!!...

Di Bukit Gantang..

Petang tadi aku dan rakan-rakan BLOGGGERNETWORK@PERAK yang lain pergi ke Bukit Gantang untuk meninjau kawasan yang akan kami berkampung nanti. Sedang kami pusing-pusing di sekitar kawasan tersebut aku tengok kat area ni banyak pulak bendera UMNO/BN yang dah dipasang!!!! Masalahnya yang aku dibagi FAHAM semua proses KEMPEN dan Pemasangan semua benda berkaitan Pilihanraya ni hanya boleh dipasang bila dah buat Hari Penamaan Calon bukan sebelumnya....!!! Ni yang buat aku bertambah MUSYKIL ni...

UMNO dah mintak kot nak DERHAKA pada SPR... sebab tu takde yang mempertikaiannya... Cuba kalau PR yang buat mesti dah kena turun masa tu jugak dan mesti dah jadi isu!!!!


Bila kita kata SPR tak telus depa marah kata NO, NO, NO,.... tapi kesilapan depan mata hampeh nak betulkan!!! Rasanya zaman sekarang ni UMNO/BN lah Pereka UNDANG-UNDANG tersohor sekali.... namun semua tu tak akan lama... perancangan Tuhan tu lagi BESAR la....

Perjalanan Balik...

Masa nak balik ke Ipoh balik aku punya la HANGIN,mana tidaknya semua jalan sesak teruk... Jalan sana tutup, jalan sini tutup semuanya pasal nak ke K.Kangsar... Aku tak kisah la apa hangpa nak buat kat sana tapi tolong la ingat sikit RAKYAT ni lagi penting WOI!!! Jalan ni RAKYAT bayar ROAD TAX tau... Rakyat nak lalu tak pulak balaci-balaci ni jaga betul-betul ya.... tapi!!!!!

Aku harap la korang semua yang zalim pada RAKYAT akan dibalas oleh Allah SWT!! Jangan ingat RAKYAT akan berhenti berdoa pada TUHAN..... Sebab Doa kami untuk kebenaran akan tetap di alun dan akan diMAKBULKAN bila DIIZINKAN ALLAH SWT... AMIN!!!!

Adoiyaiiii!!!!

3 comments:

halimunan berkata...

Semalam dah kuar berita TV3, wartawan TV3 dan tinjau keadaan kat sana. Tapi bila gambar Bendera UMNO dok terpasang tepi jalan, diorang cepat cepat tutup gambar tu.

Aku pun ada bertanya, kenapa boleh plak pasang bendera UMNO. Ingat kan masa kat Terengganu dulu di larang pasang sebarang bendera sebelum di benarkan.

SPR ni memang mangkuk berayun.

IMRANI berkata...

Mampus pi... SPR

UMNO/BN dah pasang bendera, PR kena pasang bendera juga...tak payah tunggu SPR.

SPR anjing UMNO

Ummidinni berkata...

Kak Ummidinni amat kagum usaha Sya. Moga Allah sentiasa memberkati Sya. Kak Ummidinni tak mampu melakukan apa yang Sya lakukan. Alhamdulillah, dalam keadaan negeri Perak yang luka diperkosa oleh UMNO hamprak, masih ade insan seperti Sya dan rakan-rakan lain yang berjuang demi keadilan dan menentang segala kebatilan. Teruskan usaha dan semangat mu.