Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Moral UMNO Tahap Tapak Kaki Je..!

Sembang lagi pasai moral... sebaik saja gambar phorno YB Bukit Lanjan tersebar, berkokoklah juak-juak UMNO/BN ddok main isu moral... depaa habaq "kami tek leh terima pemimpin yang tidak adaa moral"... yang tu aku setuju... mana yang tak dak moral, kita humban terus dalam jamban taik...

Akibat dari tekanan pihak-pihak berkenaan, akhirnya pada petang semalam, YB Bukit Lanjan mengisytiharkan perletakan jawatannya sebagai EXCO negeri Selangor dan juga ADUN Bukit Lanjan dengan alasan untuk kebaikan parti.

Aku tabik spring dekat YB Bukit Lanjan dengan tindakan berani dan jugak berhemahnya. mana ada orang yang senang-sennag nak letak jawatan sementelah pulak bukan dia yang bersalah, sebaliknya dia kena penaya dekat bekas jantan dia. tapi pasai dia adaa harga diri, maka kita kena terima pendekatan dia lepaskan jawatan tu.

Maka semua mulut-mulut yag selama ni dok berkokok, terdiam buat sementara waktu pasai depa tak sangka YB Bukit Lanjan sanggup ambik tanggung jawab dengan meletak jawatan. depa ingat YB-YB Pakatan Rakyat ni gila sangat nak pegang jawatan macam orang-orang UMNO/BN kot?

Sekarang ni kita nak tanya pulak puaka-puaka UMNO/BN tentang 2 orang ADUN dekat bawah ni pulak...


Hangpa jangan kata tak kenal 2-2 eko dalam gambaq dekat atas ni... 1 Malaysia tau kes 2-2 ekoq ni sebelum ni kan? masa awal-awal kes depa dok kepoh, aku perati bukan main seghonok puaka-puaka UMNO/BN dok main isu "sedekah seks"...

Tapi akhirnya 2-2 ekoq mat sedekah seks ni jugaklah yang jadik talian hayat KERAjaan Halam UMNO/BN dekat Perak. atas tiket bebas, UMNO/BN dok menyabung nyawa dekat 2-2 ekoq mat sedekah seks ni...

Ni dah terang-terang depa mengaku depa terima haabuan seks dan kes depa sedang dibicarakaan diMahkamah...

Jadi apa kata Khir Toyo berkenaan ke 2-2 talian hayat hangpa ni?

Oi Toyo..! 2-2 ekoq talian hayat hangpa ni beragama Islam... 2-2 ekoq ni dalam kenyataan depa mengaku ada terima habuan seks cuma depa tak mengaku bersalah... hang paham maknanya?

Maknanya depa mengaku bahawa seks diluar perkahwinan a.k.a zina itu adalah satu pelakuan yang tidak salah.

Yang ni hang nak kata apa? tak payah desak depa letak jawatan ka? hang setuju ka orang macam ni jadi pemimpin?

Dah la UMNO oi... moral hangpaa tahap tapak kaki je..!

Oi Khir Toyo..! hang tunggu kami nak deliver batang penyapu dekat rumah hang..!

Jom ramai-ramai kita hantaq penyapu dekat rumah Khir Toyo... sapa ada alamat rumah Mat Tempe Botox ni? kasik publish... aku nak buat "Kempen Batang Penyapu Untuk Khir Toyo". menarik x?

dari Perisik Rakyat..http://perisik-rakyat.com/

4 comments:

tharieq dhiyauddin berkata...

salam,

dah namanya politik sya oii.. standard la kutuk-mengutuk, caci-mencaci..
kalau takut dilambung ombak sya pergi je mengaji pondok tambah ilmu agama, tak pun pi bertapa kat gua tempurung..
so tak payah le susah2 bergelumang dengan politik yang kotor ni..

singamaraja berkata...

Auuum!

Ya bener! jangan kutuk mengutuk he he he kerna itu yang di tangkap di P.Dickson dan yang raba pungkok kat hotel dulu ceritanya di simpan aje ya, bayangkan Buk sekiranya mereka itu telanjang adusss! macam buntel ya he he he he adusss! lawak bener bapak-bapak itu ya !

Asrol Budi berkata...

2 ekor beruk nie akan menjawab di akhirat nanti,,, Memang patot pun keluar dari pakatan... Pakatan pun tak ingin ade ahli² yang terlibat dengan rasuah,,,

shahpaskal berkata...

Dua ekor ni masuk BN ke???? bukan ke keluar PKR jadi calon bebas???

Yang kena tangkap kat Port Dickson??? siapa, Gambar ada ke?

Kalau betul 2 ekor ni masuk Umno, malanglah pak lah