Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




DUN Perak Bubar..! BERITA PECAH TANAH TERKINI DARI PERAK...!!! - malaysiakini

Geng...

1 - Belum sahih - Dato' Nasa (ADUN Bota) dikhabarkan bakal meletak
jawatan malam ini..!

2 - Belum sahih - ADUN Jelapang pun nak ikut letak jawatan jugak sebab
tak dapat beli sayur dekat pasar..!

3 - Berita SAHIH..! - Setelah mesyuarat Jawatankuasa Hak & Kebebasan
etang ini, Speaker Perak memutuskan supaya MB Halam Dato' Zambry Kadir
digantung 18 bulan manakala 6 ADUN BN yang dilantik sebagi EXCO
digantung 12 bulan & dilarang dari memasuki sidang DUN.

4 - Berita tak sahih - DUN Perak bakal dibubarkan sedikit masa lagi...

Oi..! get ready..!

8 comments:

GOMO berkata...

SALAM ADIK SYA???
EMM BAGUS LAH KALAU DAH DIBUBARKAN...
BERTAMBAH RANCAK PILIHANRAYA NANTI YE...

ERRR APA ISU TERBARU HAL GAMBAR BOGEL ELI???
BETUL KE LELAKI MELAYU TU DARI AMK???

PKR MENANGIS??? KENAPA???http://gomo-no1.blogspot.com/2009/02/pkr-menangis-dek-kerana-peliwat-tegar.html

ahmad kamal berkata...

MENGIGO...baru bangun tido..

Asrol Budi berkata...

ish,,, sya nie buat gempak jer... klu DUN dibubarkan gerenti berpesta la negeri perak.,. Puak-puak BN mesti kecut perut punya..

tharieq dhiyauddin berkata...

dan puak-puak DAP bermahajarela.. dah lupa sejarah agaknya.. mana nasha ni tak letak2 jawatan.. cepatlah sikit letak jawatan.. senang nak bubar...

aL-MaRBaWi berkata...

ya mari kita habiskan duit untuk pilihan raya... mari! mari! kita mahu negara berkebajikan! hantarkan duit-duit anda untuk pilihan raya! hari-hari kita mahu pilihan raya! inilah contoh negara demokrasi! hari-hari pilihan raya!

BN semua salah! Pakatan Rakyat betul! Ya mari-mari semua kita adakan pilihan raya!

clean berkata...

Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata kerajaan Barisan Nasional (BN) di Perak tidak bercadang untuk mengadakan pilihanraya sebagai cara untuk menyelesaikan kemelut politik di negeri itu, tetapi akan terus memerintah demi rakyat di negeri berkenaan.

Baginda Reformasi berkata...

nape byk na yg belum sahih? betul2 sahih satu je... smpn rahsia dulu... nnt puak2 umno wat counter kang...

Nikiza berkata...

satu jer yang sahih...

lagi dua dah lepas 24 jam pun tak sahih2 lagi?

Sahih tak sahih...