Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




KEBANGKITAN RAKYAT!!!

Ini adalah gambar percikan bunga api yang dimainkan di dewan Sekolah Cina dihadapan Rumah Menteri Besar Perak permainan pihak UMNO/BN yang mungkin meraikan kemenangan KERAJAAN HARAM mereka...Najib yang sepatutnya HADIR untuk program ini TIDAK menghadirkan diri kerana TAKUT pada KUASA RAKYAT!!!

Gelombang kebangkitan RAKYAT dapat dilihat kembali lagi bergema di Negeri Bertuah Perak Darul Ridzuan.Suara RAKYAT yang dulu pernah bergema sekitar tahun 1998 dibawah nama GELOMBANG REFORMASI kini dilihat kembali nyaring di seluruh pelusuk Negeri Perak.Inilah yang dikatakan SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT!!!

Seluruh RAKYAT Negeri Perak bukan sedang bersedih namun sedang mememdan MARAH dan KECEWA diatas apa yang berlaku...Mereka seolah dipinggirkan dan di ketepikan dari mempertahankan HAK dan KEBEBASAN...Inikah KERAJAAN yang diinginka semua???Sebuah KERAJAAN DIKTATOR dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapai impian mereka..Sesungguhnya RAKYAT Perak tidak merhedhokan KERAJAAN BACUL ini!!!

Segala Usaha akan dilakukan bagi mengembalikan HAK RAKYAT kembali kepada RAKYAT!!!Kuasa mengundi akan terus didesak untuk dikembalikan agar KUASA PEMILIHAN itu akan KEKAL MILIK RAKYAT!!!

3 comments:

iam_khufu berkata...

Diaorang ni Lupa agaknya yang Speaker DUN tu orang PR. Saya nak tengok apa diaorang ni nak buat nanti. Kalau la telahan saya ni betul tak dapat tidak DUN kena bubar jugak.

EQUILIBRIUM berkata...

saya baru terbaca ulasan di perakexpress dimana husam musa kata speaker masih sah jawatannya. kalau ada sapa2 boleh beri perlembagaan perak berkenaan tersebut elok juga.

EQUILIBRIUM berkata...

http://epla.perak.gov.my/dewan/dewan_error.html

hehehe teman cuba le google kalau ada boleh baca perlembagaan negeri perak. tapi website nya pun kejang muahahaha