Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Menteri Besar Dihalang!!!

Terkini...

Sya baru tiba dari SUK mengiringi Menteri Besar Perak Ke Pejabat Beliau.Dato Seri dan para Exco tiba di SUK sekitar jam 9.50 pagi..Ketika Tiba Dato Seri Nizar dihalang untuk memasuki SUK.Speker Dewan Sivarasa dan beberapa orang Yb mendesak agar pagar SUK itu dibuka,namun tidak diendahkan.Akhirnya Dato seri Nizar sendiri turun mendesak dan berkata "Menteri Besar pun diaorang tak bagi masuk ke"katanya kepada media..Setelah menanti selama lebih kurang 10 minit barulah dibenarkan.Dato Seri diiringi oleh pengawal keselamatan masuk ke tempat simpanan kereta.

Kenyataan asal yang diperolehi Bilik Menteri Besar pada asalnya telah dikunci,Namum mungkin bimbang kerana kehadiran pihak media maka ia dibuka.Satu sidang Media turut dilakukan di Pejabat Menteri Besar.Semua barang milik Dato seri telah dikosongkan,Dato Seri dengan berjenaka menunjukan laci yang telah dikosongkan..

KEBIADAPAN SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI

Ketika Sidang Media berlangsung,Setiausaha Kerajaan Negeri Tanpa Hormat dan BIADAP telah memasuki Pejabat Menteri Besar dan mengarahkan pihak Media untuk meninggalkan Banggunan SUK.Setelah itu kami mengiringi Menteri Besar Perak ke bilik-bilik Exco namun sedikit ketegangan berlaku apabila semua dilarang memasuki bilik tersebut dan pihak Media diarah meninggalkan Banggunan.Setiausaha tetap dengan kebiadapannya apabila hanya menyapa untuk bertemu dengan Dato Seri tanpa HORMAT dengan berkata'Dato Seri boleh kita bercakap'...Namun semua mengisyaratkan agar Dato Seri tidak mengindahkan apa yang dikatakan oleh Beliau..

MEDIA DIHALAU

Akhirnya semua Midia DIHALAU dari banggunan SUK,dengan gertakan dari Pihak Polis yang menyatakan 'jika Media tidak meninggalkan Banggunan ini maka Saya akan menggunakan KUASA saya untuk mengambil tindakan'...Kami diiring Keluar oleh Pihak POLIS...

DATO SERI MENINGGALKAN BANGGUNAN SUK

Dato Seri Meninggalkan Pejabatnya sekitar Jam 11 pagi...Beliau balik menuju ke Kediamannya..

GAMBAR AKAN DISIAR KEMUDIAN...

2 comments:

GOMO berkata...

ASALAM ADIK SYA...

BETUL KE NIZAR DAH DI HALAU???
ERRRR MASIH LAGI MB KE NIZAR TU???
SULTAN KAN DAH TITAHKAN PADA NIZAR AKAN SEGALA-GALANYA.
KENAPA NIZAR ENGGAN??

ADA APA-APA YANG PENTING KE DALAM DIRI NIZAR SAMPAI DERHAKA PADA SULTAN???

EMMMM ABG GOMO TUNGGU MAKLUMAT TERBARU DARI ADIK SYA.

PAKATAN RAKYAT PENDERHAKA.
KITA REMBAT JE BERAMAI-RAMAI

NIZAR MENGAMOK PADA BANG NUAR NYA...
http://gomo-no1.blogspot.com/2009/02/kau-tipu-aku-anwar.html

pemerhati sepi berkata...

Woi GOMO.. kami nak idris natang.. tuh parti mana yang buat yer..
kau hilang ingatan ker.. diri nizar tuh tak penting.. yang penting bagaimana sultan boleh berkenan memilih parti penyangak bagi menghancurkan rakyatnya sendiri.. aku tak tahu ler pulak sebelum nih banyak tender yang ko boleh dapat dengan cara kotor tak dapat masa zaman PR nih..

Tapikan tak guna nak bercakap dengan orang macam kau nih..
Kaki laga..

Melayu tak mahu cina perintah.. tapi cina dah lama tahu BN kaki penipu.. orang melayu jer tak sedar.. pangkah BN tu pasal wakil ADUN melayu dalam PR kurang.. cuba masa pilihanraya hari tuh semua umat melayu pakat tolak BN.. tak ler camni jadinya..