Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Perak express down, MSK diblog Sya-reformis

Kereta SultanPerak sudah memasuki pekarangan Istana Iskandariah, Kuala Kangsar. Tak pasti siapa didalamnya, tapi apabila wartawan Malaysiakini menghubungi aku, minta tolong cover, aku percaya...Sultan Perak sudah bersedia menunggu kedatangan Nizar untuk memperkenankan pembubaran Dewan Undangan Negeri.

Pagi tadi, aku memburu cerita tentang kehilangan Timbalan Speaker DUN, YB Hee Yit Foong. Dah tau dimana dia berada, tapi kena rahsia dulu. Kesian dia...dan aku minta semua orang jangan balun dia. Semuanya ada kena mengena dengan RM50 juta yang dikatakan oleh Fauzi Muda. Dari awal aku katakan, aku tak percaya Fauzi Muda...dan tunggu la.aku akan ceritakan bagaimana Fauzi Muda terlibat dalam kes ini.

Aku masih mencuba macam mana nak pulihkan Perak Express, tapi mungkin susah sikit, kecuali gunakan server Bloggersnetworkmalaysia. Mungkin juga host server kena kowtow dengan SB.

Buat sementara, aku akan tulis kat blog Sya ini.

Mat Saman Kati

2 comments:

Taqi berkata...

buat abg mat sk

kami tak sabar nak mengikut tulisan abg mat , harap update selalu, harap perakexpress kembali berfungsi

mudz berkata...

YB MSK

Dah dekat waktu asor ni..... dengor cerite Dun Perak dibubarkan.... tolong hurai sikit macamna patut dibubarkan.