Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




SIAPA PENDERHAKA???

KEMARAHAN MEREKA MELUAP SEHINGGA ADA YANG MENCADANGKAN PIHAK TERBABIT (PENDERHAKA KEPADA SULTAN ) DIKENAKAN TINDAKAN MENGIKUT AKTA KESELAMATAN DALAM NEGERI ( ISA ) ,SELAIN ITU DILUCUTKAN KEWARGANEGARAAN DAN BAGI MEREKA YANG BERMAUSTATIN DI PERAK,DIUSIR KELUAR..- BERITA MINGGUAN...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEib9AwhJAhRJmNB27fDjRn5nrrIGHdu8tx3EoQu3N15cKg2cB9HXqxraxPffp3Y8cOirEB1TXTQQfg9hyphenhyphenszATjI3lLAaYBXRvXWT4CbSGDc2PMv4EIELEKu3fwpxPHEfQLQSQryaSYIFn-1/s400/natang.jpg

MASIHKAH ANDA INGAT !!!! PENYOKONG UMNO/BN PERNAH BERDEMONTRASI MENGHINA SULTAN TERENGGANU HANYA KERANA TIDAK MENERIMA PERLANTIKAN IDRIS JUSUF SEBAGAI MENTERI BESAR TERENGGANU SELEPAS PILIHANRAYA KE 12,PERLU DIINGATKAN BAHWASANYA KETIKA ITU KEPUTUSAN SEDANG DIPERTIMBANGKAN OLEH SULTAN DAN BUKAN PIMPINAN UMNO/BN...MEREKA MEMANGGIL SULTAN DENGAN GELARAN ' NATANG'...APAKAH IA TIDAK DIKATAKAN MENGHINA??? DIMANAKAH SUARA-SUARA JAGUH YANG KONONNYA MEMPERTAHANKAN KEDAULATAN SULTAN ???ADAKAH KERANA IA DIBUAT OLEH UMNO/BN MAKA IA DIBENARKAN ????

Dan dibawah paparan di muka hadapan Mingguan Malaysia ! Syabas Umno Ampang kerana mempertahankan institusi raja. Tapi mengapa pada isu di Terengganu (foto diatas) Umno Ampang bisu dan kancing gigi, dan tidak keluar berdemontrasi ?


Kalau mcm gambar kat atas, bermakna cuma beberapa mangkok hayun je yang datang berdemo. Wakakak !!!

Uweekk..uwekk.. !!! Mak muntah !!!"
Ayah, mak muntah ... !! ", kata anak bongsu wak.
"Ye ke .. kat mana", wak tanya lagi.
"Kat bawah !", jawab anak lagi.

Dalam kepala tak der lain ... aduh seorang lagi nampaknya... wakakakaa! Wak pun turun tingkat bawah untuk lihat isteri ...Dia relax je, di depan tv sedang baca akhbar. "Ehhh ... tadi anak kata, awak muntah", ... wak tanya."Ye la .. jap je ... ", jawab isteri."Nape? ", aku tanya lagi "Dak .. geli baca adengan lawak ni, kata UMNO perjuangkan Sultan ... ", jawab dia mudah.

Radenbanjar yang setuju dengan Radenjowo - Sejak bila UMNO perjuangkan Sultan? Wakakakak !!! Sejak dua menjak ni je.Wakakaka !!! Orang bodoh je caya pada berita media perdana. Alhamdulillah .. aku berjaya pesongkan isteri aku dari percaya UMNO kepada membenci UMNO. Itu baru sorang isteri !!! Wakakaka !!


FIKIR-FIKIRLAH.....


1 comments:

mrf berkata...

oi mangkuk kat ganu tu bukan tuju pada sultan..ditujukan pada staf istana yang ada kepentingan..apa la mangkuk ayun ko ni..

abis tu masa adun Bn lompat PR nik aziz mabuk tu kata tu tindakan bijak, tapi bila adun PR lompat bn dia kata membelakankan hak pengundi..

ni tok guru ke apa ni..tok guru mabuk agaknya