Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Yang Hilang Dan Dihilangkan

najib1Oleh Hishamuddin Rais

“One should ask Najib on where the two PKR excos from Perak are, and also about Bala. After all, he is an expert in handling missing persons,” Anwar, the Permatang Pauh parliamentarian, told newsmen after meeting six Perak PKR assemblypersons for an hour in a closed-door session at Yayasan Aman complex in Penanti, Penang mainland. - MalaysiaKini

Balasubramaniam telah hilang tahun lalu, sehari sesudah dia membuat Pengakuan Bersumpah.

Hingga ke hari ini tidak ada khabar berita tentang Bala. Kehilangan Bala ada sangkut paut dengan pembunuhan gadis cun Altantuya Shaaribu dari Mongolia. Pembunuhan Altantuya ini juga bersabit dengan Razak Baginda. Razak Baginda ialah ‘jurifikir’ Najib Razak.

Pengakuan Bersumpah Bala menerangkan bahawa Najib Razak ialah kekasih awal Altantuya – sebelum gadis cun ini menjadi ‘kekasih’ Razak Baginda. Justeru pertalian ini menjadikan umum mempercayai bahawa kehilangan Bala ada bersangkut paut dengan Najib Razak.

Justeru apabila dua Adun PKR yang menghadapi tuduhan rasuah di Perak hilang maka Anwar Ibrahim Ketua Pembangkang telah meminta para wartawan pergi bertanyakan hal ‘hilang’ ini kepada Najib Razak. Menurut Anwar Ibrahim Najib ialah ‘juru hilang’.


Baca lanjut di http://perakexpress.com/www/

0 comments: