Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




TUKAR NAMA!!!!

Hari ni atas persetujuan Kulup Sakah, maka kita cuba untuk mencadangkan supaya perkataan "Rasuah" dimansuhkan dan diganti dengan "UMNO"...

  • UMNO ganti rasuah
  • sebut pasal karamnya Umno, satu permintaanku agar perkataan "umno" diabadikan sebagai memperingati sejarah kewujudannya.
  • Aku cadangkan perkataan "rasuah" dimansuhkan dan digantikan dengan perkataan "umno"... jika pada tahun 2020 nanti seorang pegawai polis didakwa menerima rasuah laporan akhbarnya mesti bertulis :-
  • contoh ayat - seorang pegawai polis didakwa di mahkamah kerana terlibat menerima UMNO dari seorang peniaga.
TP - Aku ingat lagi dulu bro... masa tu keter aku nak kene saman ngan MPAJ, aku mintak tolong jangan saman...

skali pegawai tu mintak UMNO ngan aku bro... aku mana la biasa UMNO, UMNO nih...

tapi pegawai tu cakap kalau tak nak kene saman, wa kene UMNO jugak...

tapi wa kuat bro... wa rela bayar saman dari bagi UMNO bro...

lu tau tak slogan polis yg depa pakai kat baju depa tu?

"KAMI ANTI UMNO!"

betoi dak???

Karang aku tambah lagi... aku nak pi minum sat...

Hangpa ada apa-apa idea, hangpa tinggal dekat komen... chiaw...

*woi...!!! jangan UMNO woi...!!!


--
Posted By Topengperak_Xinwugi® to Perisik Rakyat®

1 comments:

nur_aura berkata...

ya la...stuju gak aku..tambah mengiyakan lagi la slogan keramat diorang tu, 'UMNO, Dulu Kini & Selamanya'...lpas ni kat media massa pun kena sebut 'Suruhanjaya Pencegah UMNO Malaysia' (Agak2 DBP boleh lulus ke nih?)